Verzending & levering

Wij begrijpen dat jij enthousiast bent en je bestelling zo snel mogelijk in ontvangst wil nemen. Bij Macy the Label doen we ons best om ervoor te zorgen dat jouw pakketje zo snel mogelijk en in perfecte staat wordt geleverd. Hieronder vind je antwoorden op de veelgestelde vragen. Kom je er niet uit? Neem contact op met onze klantenservice via info@macy-amsterdam.nl.

Verzendkosten
Wij dekken de verzendkosten wereldwijd. Dit betekent dat jij geen verzendkosten betaalt. Hiervoor is geen minimum bestelwaarde. Je pakketje wordt verzorgd door PostNL, DHL of een vergelijkbare verzendserviceprovider. 

Verzendtijden

Na het plaatsen van jouw bestelling is onze verwerkingstijd 1- 3 werkdagen. De gemiddelde levertijd bedraagt 3 tot 12 werkdagen afhankelijk van onze voorraad, het land van bestemming en tijd van het jaar. Tijdens piekperiodes, zoals feestdagen, kan er lichte vertraging optreden. 

Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij jouw buren.

Track & Trace
Zodra jouw bestelling is geplaatst, gaan wij direct aan de slag om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk wordt verzonden. Na het plaatsen van jouw bestelling, ontvang je een bevestigingsmail met de details van jouw aankoop. Zodra jouw bestelling is verwerkt en klaar is voor verzending, sturen wij een e-mail met de verzenddetails en een trackingnummer zodat jij jouw pakketje op ieder moment kunt tracken. Let op! controleer ook je spambox; soms komen onze e-mails daar terecht.

Mijn pakketje is nog niet geleverd; wat nu?
Het kan helaas voor komen dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren je daarom om eerst de track & trace-gegevens goed te controleren via de trackingsapp op onze website. 

Mocht de informatie op de track & trace-pagina niet juist zijn, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen dit dan voor je uitzoeken en, indien nodig, een onderzoek starten naar jouw pakket.

Mijn pakketje is gestolen of verloren; wat nu?
Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor verloren of gestolen artikelen die door de koerier als succesvol afgeleverd zijn bevestigd. Wij vergoeden of vervangen geen bestellingen die zijn bevestigd als geleverd door de koerier en als verloren of gestolen worden gemeld.

Ben je niet thuis tijdens levering én haal je je pakketje niet op bij het postkantoor?
Indien een pakketje geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor hebben wij kosten gemaakt om je pakketje te leveren. Indien het pakket niet wordt (aangenomen of) opgehaald van het postkantoor dan gaat deze automatisch retour en zijn wij gerechtigd om herbevoorradingskosten van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden.

Vragen?
Heb je nog vragen over jouw verzending of hulp nodig bij het volgen van je pakketje? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via info@macy-amsterdam.nl. Ons team staat klaar om jou verder te helpen!